18 Şubat 2012 Cumartesi

anneler ve kızları

Bu sabah İrem kurstaydı ve ben hızlıca evi toparladım .İrem'i beklerken araya ıspanaklı börek sıkıştırdım :) Ardından kızımla yola düştük.Özgül ve kızı Zeynep ile Ege Park'ta buluştuk Mavişehir'de , yemekler yenildi , sergi gezildi, alışverişler yapıldı , en son tatlılar yenilirken kızlar bu gece bizim onlarda yatıya kalmamızda karar kıldılar...
Neyse ki bir akşam yemeğine de anlaştık :) çok güzel vakit geçiriyoruz birlikte .
Sergi , Özgül'ün de eserlerinin bulunduğu hobi çalışmaları ürünü idi.Çok güzel çalışmalar vardı , beğendim, ellerine sağlık herkesin.
D&R da aradığım dergiyi buldum "Dünyanın Öyküsü" hemen okumaya başlayacağım.İrem de seçti hemen okuduğu serinin 3.kitabıymış.
English Home 'dan da peçetelik ve lavanta koku kesemizi de aldık oh alışveriş salgılarımız da  tavan yapmadan ayrıldık oradan ..
Özgül ve eserler

Zeynep-İrem kum boyama

İrem'in kokoş halleri

günün böreği
mutluluk
Haftasonlarını seviyorum , arkadaşlarımla vakit geçirmeye bayılıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder