17 Ağustos 2012 Cuma

Chelsea Cain - Gönül Yarası




Yazarın ve serinin ilk kitabıymış.Gerilim severlere sevgili deeptone   önermişti. İsmine bakıp aldanmayın , bir aşk romanı değil belki ama tutku içerdiği kesin ;)

Güzel bir seri katil, öldürmek için kaçırdığı bir  polis.. Polisi öldürmüyor hatta hayatını kurtarıyor ve onunla görüşmesi karşılığında işlediği cinayetleri anlatıyor , cesetlere ulaşmasını sağlıyor.Bu arada polisin hayatını bitirmiş durumda, eşi ve çocukları ile yaşayamayan Archie ilaçlara bağımlı..

Yeni bir seri katil ortaya çıktığı sıralarda, gazeteci Susan Archie'nin yaşadıklarını bir dizi hikaye yapmak için onunla görüşmelere başlıyor.Bu davada birlikteler.Olay ilginç bir şekilde Susan'a bağlanıyor.

Kurgu güzel, son güzel , gerilim ,heyecan dorukta ben çok sevdim.Okumak için fırsat kolladım, bitirmeden rahat edemedim.

Serinin ikinci kitabını merak ve sabırsızlıkla bekliyorum.Deeptone tekrar çok teşekkür ederim yeni bir yazar ve bu güzel kitapla beni buluşturduğu için .

Bir tespitimi de belirtmek istedim, bizim Susan aynı Lisbeth , Milenyum serisindeki hani, ben çok benzettim :)

2 yorum:

  1. lisbeth hayatımdan çıktığına göre yenisini sokabilirim artık :) not alayım hemen.

    YanıtlaSil
  2. Biri Lisbeth mi dedi ? Pek gerilim sevmiyorum ama bunu not ettim:))

    YanıtlaSil