3 Temmuz 2013 Çarşamba

Murat MENTEŞ - Ruhi Mücerret





Ruhi Mücerret 

Dublörün Dilemması ve Korkma Ben Varımın yazarı Murat Menteşten doludizgin bir roman daha!

Sıkı tutunun!

İstiklal Harbinin son gazisi, 100 yaşındaki millî kahraman RUHİ MÜCERRET; bir dünya starına nasıl dönüşüyor?
Zaten ecelin menzilindeyken, esrarengiz psikopat MASUM CİCİyi haklayabilecek mi?
Mabet filozofu AVNİ VAVdan daha neler öğrenecek?
NAZLI HİLALe, 70 yaş farka rağmen nasıl açılacak?
Ve son nefesinde kelime-i şahadet getirebilecek mi?
Bir gözü mavi, diğeri kahverengi avare CİVAN KAZANOVA; elden düşme ruhunu, şeytana neden satıyor?
Depremde yitirdiği SERPİL SİLAHLIPERİyi unutmayıp da ne yapacak?
Marifetli afet FUJER FUJİden kaçarken neye yakalanacak?
Kan kanseri yeğeni OZANı hangi parayla tedavi ettirecek?
Alınyazısındaki boşlukları neyle dolduracak?
İntiharın eşiğinde tetikte beklerken, kimvurduya mı gidecek?
Ziyadesiyle kahkaha ve bir nebze gözyaşı içeren bu serüvende
trenler gemilere çarpıyor.
İstiklal Savaşı, 85 yıl sonra devam ediyor.
Şakaklar matkapla deliniyor.
Uçaklar düşüyor.
Kaybedenler şampiyon oluyor.
Ölüler diriliyor.
Serseri kurşunlar uçuşuyor.
Ve reklamlar, müşterileri ele geçiriyor!

"100 yaşından küçükseniz, bu romanı mutlaka okuyun!"
Emrah Serbes
http://www.dr.com.tr


Kitaptan blogger arkadaşlarım sayesinde haberim oldu.Aynı duygularla güldüğüm,öfkelendiğim insanlar çok beğendiğine göre okumalıydım.
 Ruhi Mücerret' in  başından geçenler bunu yazarın karakterler üzerinden farklı bakışla anlatması çok hoştu :)
Sevdim,eğlendim ,duygulandım sonuçta çok beğendim :)

5 yorum:

  1. Selam Gonca'cım. Bende çok görüyorum ve duyuyorum bu kitabı ama bir türlü almak ve okumak kısmet olmadı.
    En kısa zamanda alıncakalr arasına ekleyeceğim.
    İyi okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyif alacağını düşünüyorum canım sana sa keyifli okumalar :)

      Sil
  2. Ben de çok beğenerek okumuştum. Acayip absürd şeyler var, keyifli, eğlenceli. Ama okuduktan uzun süre sonra aklımda hiçbir şey kalmıyor bu tarz kitaplarda, ona üzülüyorum sadece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama yine de o an'ı yaşamak eğlenceli ve keyifli değil mi :)

      Sil
  3. Murat Menteş,kendi okuyucu kitlesine sahip bir yazar...Kendine münhasır denilenlerden...Korkma Ben Varımı okurken,ilk sayfalarda bu ne yaaa falan dediğimi hatırlıyorum ama sonra tam bir sürpriz yumurta...Mutlaka okumalısınız.

    Sevgimle

    YanıtlaSil