14 Ağustos 2012 Salı

Paulo COELHO - ZAHİR

Arka Kapak

"Seni kendimden bile daha çok seviyorum." Eğer bunu söyleyebilirsem kendimle barış içinde yaşamayı sürdürebilirim, çünkü bu aşk beni rehin aldı.
Ünlü, başarılı, zengin bir yazarın savaş muhabirliği yapan karısı Esther bir gün ansızın ortadan kaybolur. Esther kaçırılmış mıdır, öldürülmüş müdür, yoksa kocasını mı terk etmiştir? Çok sevdiği karısını bulmak için yanıp tutuşan yazar, Esther'in en son birlikte görüldüğü Kazak genci Mikhail'le birlikte Fransa'dan İspanya'ya, Hırvatistan'dan Orta Asya steplerine uzanan bir yolculukta bulur kendini. Bu büyülü yolculuk giderek bir 'iç yolculuğa' dönüşecek, yazar yazgının gücü ve aşkın doğasını yeniden keşfedecek, yaşamına yeni değerler biçecektir... Günümüzün en çok okunan yazarlarından Paulo Coelho, daha önce yayınlanan Simyacı, On Bir Dakika, Veronika Ölmek İstiyor gibi romanlarından sonra Zâhir'de de, okurlarını bir ruh yolculuğuna çıkarıyor. Zâhir'i okuduğunuzda, kendinizi daha derinden tanıyacaksınız.


Tatilde okumaya heveslenip yanımda götürdüğüm bu kitap kaç zamandır elimdeydi ve bugün -nihayet- bitirebildim.Paulo Coelho , severek okuduğum yazarlardandır pek çok kitabını da okudum.Anca Zahir 'i onlar kadar beğendiğimi söyleyemeyeceğim.Yani Ferrarisini Satan Bİlge 'yi de zorlanarak okuduğuma göre bu tip kitaplar bana göre değil sanırım.
Sabırlı biri değilim bu , okuyuculuğuma da yansıyor demek ki..
Konu güzel aslında karısını ararken kendini keşfeden biri..
Aslında ben kitabın kahramanının yazdığı Sökmek Zamanı adlı kitabı okumak isterdim.Hoş zaman zaman o bahsi geçen kitapları aslında okuyor olduğumu hissettim ama ..Bir arayıştı belki benim ki .. 
Bu kitapları biliyorum ben, şimdi etkisini göstermeyecek hatta okunması zor olacak ama yaşamımda attığım adımlarda yer edecek ;)

5 yorum:

  1. aynı gün aynı kitap hakkında yazmamız büyük tesadüf olmuş. belki birşeyler değişecektir :)
    http://blogumabandim.blogspot.com/2012/08/zahir-paulo-coelho-kitap.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bloğunuzda kitap tanıtımını okumuştum bugün , ama tarihine bakmamışım, gerçekten tesadüf olmuş :)
      değişim içinse , bekleyip göreceğiz diyorum :))

      Sil
  2. Paulo Choelho'yu ben de çok severek okurum ama bu kitabı ben de sevememiştim :)
    yalnız olmadığıma sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Benim de çok beğenerek okumadığım bitmesi için kendimi zorladığım kitaplardan biriydi.

    YanıtlaSil