13 Ağustos 2012 Pazartesi

Davıd CARNOY - Neşter Müziği

Kitap Tanıtımı :

Kristen Kroiter. Lise öğrencisi. Altı ay kadar önce, bir trafik kazasında ağır yaralanmış ve acil serviste hayata geri dönmüştü. Ancak kimsenin beklemediği bir anda, intihar etti.

Dr. Ted Cogan. Kırk üç yaşında, acil serviste çalışan uzman hekim. Başarılı, bekâr; itiraf ettiği gibi, bir "kadın avcısı"... Kristen Kroiter'e ilk müdahaleyi yaparak hayatını kurtarmıştı; şimdi onu intihara sürüklemekle suçlanıyor. Tüm suçlamaları reddediyor.

Dedektif Madden. Soruşturmayı yürüten, NY Polis Departmanı'ndaki en tecrübeli polislerinden. Görgü tanıklarının yanı sıra, elinde Dr. Cogan aleyhine çok kuvvetli bir delil var: Kristen Kroiter'in ardında bıraktığı günlüğü... Son sayfasında, Doktor'un onunla zorla cinsel ilişki kurduğu yazıyor.
Kristen Kroiter on altı yaşında ve bakireydi...

Neşter Müziği... Doktor ve hastası, suçlayan ve suçlanan, av ve avcı gibi ikililerin birbirleriyle amansız bir mücadele verdikleri, soğuk hastane koridorlarından çığırından çıkmış gençlik partilerine uzanan, nefes kesici temposu ve şok edici sonuyla akıllara durgunluk veren bir gerilim romanı...

"Gerilim dolu bir kedi-fare oyunu; hem de en esaslısından. Sinematografik, inandırıcı... Son sayfasına kadar başımı kaldıramadım."
-R.J. Ellory-

"Carnoy'un romanı sürükleyici, gerilim dolu, bütünüyle inandırıcı ve inanılmayacak kadar iyi."
(Tanıtım Bülteninden)

Bu kitabı D&R'dan bu yaz indirimli kitapların arasından almıştım.Yazlıktaydı.
Elimdeki kitap beni yavaşlatınca  elime aldım ,okumaya başladım ,  sürükleyici bir konu, sonu şaşırtıcı..
Ancak bazı konular çok iyi işlenmemiş, detaya girmek istemem ama çok şey beklemeyin derim ;)Bir de mantık dışı gelen bazı yerleri var ki önemsemedim , okudum geçtim :)
Tam yaz kitabı , keyifle okumanızı öneririm :)

5 yorum:

  1. bende aldım bunu okunacaklar listemde,nedense benimde çok bi beklentim yok bu kitaptan..inşallah aksi olur:)

    YanıtlaSil
  2. D&R'dan aldığım kitaplar arasında. Ama henüz okuyamadım.
    Paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. ilk kitap alışverişimde alıcam çok hoşuma gitti konusu
    teşekkürler goncacım :)

    YanıtlaSil
  4. beklentilerinizi yüksek tutmayın derim, konu sağlam ilginç ama kurguda eksikler var biraz..

    YanıtlaSil