10 Ekim 2012 Çarşamba

Michael CONNELLY-Kemikler Şehri



Arka Kapak

Harry Bosch için 'melekler şehri' tam bir 'kemikler
şehri'ydi. On iki yaşındaki bir oğlanın kemikleri
Hollywood Hills'de etrafa saçılmış halde bulunduğunda,
Harry Bosch kendi geçmişinin derinliklerindeki en
karanlık hatıraları su yüzüne çıkartan bir davanın içine
sürüklenir. Kemikler yıllardır gömülüdür fakat bu eski
dava Bosch'u niyetinden caydıramaz. Gizli hikâyeleri gün
yüzüne çıkartarak çocuğunn kimliğini bulur, onun
çatlayıp yok olmuş yaşantısını yeniden yapılandırır,
böylece çocuğun unutulmadığını kanıtlar.

Aynı zamanda Bosch ile bir kadın polis arasında bir aşk
da filizlenmeye başlamıştır - ta ki insanın aklını
başından alan bir görev kendisine verilene ve iniş
çıkışlarla dolu kariyerinde yaşamadığı kadar büyük bir
sorunla karşılaşana kadar. Yapılan incelemeler Bosch'u
tahmin edilemez bir kararın - okuyucuları nefessiz
bırakıp Michael Connelly'nin sonraki romanını büyük bir
merakla bekletecek kadar etkili - eşiğine getirerek
inanılmaz sarsıcı bir sonuca ulaşır.


Okur Notu :

Yazarın okuduğum ilk kitabıydı.Beklentim mi yüksekti, tarzı mı bana uymadı bilemiyorum ama beklediğim gibi  çıkmadı.
Aslında kurgu güzel, heyecan dolu ,macera okumayı severler için uygun bir konu idi.Olayın iniş çıkışları vardı.Tam olayların içine giriyorsunuz yükseliyorsunuz gerisi gelmiyor.. Karakterlerin geçmişi, kişilikleri çok iyi işlenmemiş.Polisimizin kitap tanıtımında bahsedilen filizlenen aşkı güzel başlıyor, bittiğinde ise duygusal bir şey hissedemiyorsunuz ve bu rahatsız edici.
Tamam  edebi yanından beklentim çok değilse de  okuduğum  romanda kişileri hissetmek isterim.Yaşadıklarına ortak olamazsanız kitap da sizi sarmalamıyor haliyle..
Ama ben yazarın başka bir kitabını daha okumak istiyorum.Kararımı daha sonra veririm.Bir şans daha vereceğim :)

Bu yazarı okuduysanız bana bir kitabını önerirseniz sevinirim.

5 yorum:

  1. adında kemik görünce almıştım bu kitabı :) daha okumadım ama barbar kocam bitirip sizinle aynı eleştirileri yaptı. gene de okuyacağım, başka kitabını da okumadım michael connely'nin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tarz olarak güzel aslında bakmayın siz bize okuyun :D

      Sil
  2. Severim bu tür romanları,paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. katıldım , duyurdum bile ;)

    YanıtlaSil