16 Mayıs 2012 Çarşamba

Asla Arkana Bakma - Tess GERRITSEN







Arka Kapak

Hayat insanı yalanlara alıştırabilir ama ben içimdeki sesi dinleyip bu sahte dünyanın dışına çıkacağım…

O ses ısrarla ölmediğini söylüyordu; efsanevi pilot Wild Bill Maitland, yani babam, acımasızca hazırlanmış bir oyuna alet edilmiş olabilir miydi? Yaşanan trajedinin üzerinden yirmi yıl geçmesine rağmen gerçekleri gün yüzüne çıkarmalıydım; daha dün gibi hissettiğim hüznü dindirmemin tek yolu buydu. Ama izlerin peşine düştükçe birileri hunharca öldürülüyor, geçmişe doğru attığım her adımda biraz daha dibe çöküyordum. Tek başımaydım, güçsüzdüm ve etrafımda güvenebileceğim kimse yoktu; ta ki onunla karşılaşana kadar…

Romanları dünyada milyonlarca okuyucuya ulaşmış usta yazar Tess Gerritsen, alışık olduğumuz tarzının dışına çıkarak bizleri bambaşka bir yönüyle tanıştırıyor. İçine romantizm de serptiği macera yüklü kitabı Asla Arkana Bakma heyecan ve gerilimin sınırlarını zorluyor.




Dün akşam uykumdan feda edip bir gayret bitirdim kitabı.Aksi halde sonunu okumadan bırakacaktım zaten.Raflarda yerini aldığında merakla okumayı bekliyordum.Kitaplaşalım etkinliğinde listeme aldığım bir kitaptı.Kitaplığımdaki yeri yine de özel olacak ama sadece bu sebeple ..
Yazarın daha önce Cerrah ve Ruh Kolleksiyoncusu kitaplarını okumuş beğenmiştim.Ancak bu son okudum kitabı beni tatmin etmedi, heyecan yok, macera yok, bazı konu geçişleri çok havada kalmış,zaten adı geçen karakter sayısı onu bulmazken bir de nasıl oldu birkaç yerde birbirine karıştırdım anlamadım..

Sonuçta  benim için vakit kaybı oldu , ama yazara da haksızlık etmemek gerek emeğine saygı duydum..Biliyorum ki yazarın hayranı çok :) O ne yazsa ben okurum diyenlere sözüm yok:)



9 yorum:

  1. Ben yalnızca Bıçak Sırtı'nı okumuştum yazardan, demek ki birdaha okuyacaksak bunu tercih etmeyebiliriz ikincide :)

    YanıtlaSil
  2. Evet o ne yazsa okurum, tess teyzenin tüm kitapları orjinalleriyle birlikte mevcut olunca, kütüphanemde özel bir yer ayırdım kendisine, bunu okumadım henüz ama ilk fırsatta:)

    YanıtlaSil
  3. ne yazsa bende okurum evet ama bu kitabı biraz kendi tarzı dışında oluşu benide açıkçası korkuttu çünkü en son gece nöbetini okudum ve tess çizgiyi bozuyor demiştim.. Sanırım iyice bozmuş ki artık kitapları vakit kaybı diye netelendirilebiliyor:( maalesef

    YanıtlaSil
  4. evet ne yazsa okurum , bunu da okudum zaten ancak beni de kesmedi:)

    YanıtlaSil
  5. Bende merak ettim ama temposu düşük gibi.Okurum bende:)

    YanıtlaSil
  6. ah benden önce okudun yanee.
    :)
    ama ben okurum ki bunu.
    :)
    mimin var bende.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://goncakeskin.blogspot.com/

      burada yaptım röportajı deep :)

      Sil
  7. öbür blogda yaptın sanırım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet :) burası sadece kitap tanıtımı olsun dedim :)

      Sil