5 Temmuz 2013 Cuma

Jean-Christophe GRANGé - KAİKEN


Kaikenin zamanı geldi



Doğan güneş karardığında,
Geçmiş, çıplak bir kılıç gibi keskinleştiğinde,
Japonya artık bir anı değil, kâbus olduğunda,
Kaikenin zamanı gelmiş demektir.



Grangé  hayranlığımı çevremde bilmeyen yoktur.Bir gün işyerinde mesaideyken gördüğüm bir haber küçük bir çığlık atmama sebep oldu .Grangé yeni bir kitap yazmıştı.
Büyük bir açlıkla elime aldım okumaya başladım.İlk bölüm "Korkmak" diye başlarken içim sızladı , yazar korkuyu yazmayı bense onun kaleminden korkuyu okumayı çok seviyorum ..

Başkomiser Oliver Passan  'ın takibi ile başlayan kitap sonlara gelmeden soluksuz bir takip sonucu katil kişinin ortaya çıkışı ile bitecek gibi oluyor.Ama yok asıl olaylar burada başlıyor..İçiçe geçmiş olaylar zinciri nasıl sonuçlanacak ? 
Kaiken nedir aslında ? 
Kitabın hangi sahnesinde ışıldayacak ?

tek kelime ile muhteşem bir Grangé kitabı okudum diyebilirim ;)
Korku,gerilim sevenlere duyurulur :)


3 yorum:

  1. heey ben de okudum sevdim.
    geçen hafta yazmıştımdı.
    :)
    cehennem henüz okumadım ama.
    14 mayıs günü çıkınca o gün okucaktım.
    kaçırınca bıraktım bakalım okurum.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Yaaa tereddütteyim bı kitabı okuma konusunda; bir önceki romanını sevmemiştim çünkü Goncam ...

    YanıtlaSil
  3. Grangé'nin Leyleklerin Uçuşu ile Kurtlar İmparatorluğu dışındaki kitaplarını okumadım açıkçası. Ama bu kitabı merak etmiyor değilim hele ki şiddetli tavsiyenle :)

    YanıtlaSil