2 Temmuz 2012 Pazartesi

Paul Auster - Kış Günlüğü







Arka Kapak

Her yazar, kitaplarına kendini de saklar. Ama gün gelir satır aralarında anlatmaktan vazgeçer kendisini. Artık yaş kemale ermiştir. Yaşadıkları, yaşayamadıkları, düşleri, gerçekleri... Hesaplaşma zamanıdır. Paul Auster'ın kendi hikâyesine dönerek yazdığı Kış Günlüğü, sıradan bir yaşamöyküsü değildir, usta bir kalemden çıkmış roman gibi bir yaşamdır.

Yazar bu kitabı neden yazdığını kendi cümleleriyle şöyle açıklar:
"Ne de olsa zaman azalıyor. Belki de şimdilik hikâyelerini bir yana bırakıp hayatının anımsadığın ilk gününden bugüne kadar bu bedenin içinde yaşamanın nasıl bir duygu olduğunu incelemeye çalışsan iyi olur."


Bi r yaz günü elime aldığım   :  "Kış Günlüğü "  bir yazarın hayat serüveni, Paul Auster 'in kitaplarını , tarzını severim. Bu kitabı da okurken sıkılmadan yazarla birlikteymişçesine okuyorsunuz. Yazarı tanımak adına büyük bir fırsat ;)


9 yorum:

  1. Ben yazarın çok beğenmiştim bu kitabı.
    Sevigler ...

    YanıtlaSil
  2. Ben de merak edıyorum bu kıtabı: )

    YanıtlaSil
  3. okumayı planladığım sıradaki kitabı.Beklentilerim yükseliyor:)

    YanıtlaSil
  4. Diğer kitaplarına göre bu kitap sıkıcı geldi bana. Tabi çoğu kitaptan iyi durumda fakat Paul Auster olunca beklentim çok oluyor herhalde :$

    YanıtlaSil
  5. bu kitabı ben de merak ediyorum umarım okuyacağım. okuduğunuz kitabı ben yeni okudum sayılır bi göz atın belki ortak düşünceler çıkar:)
    http://blogumabandim.blogspot.com/2012/05/askn-cep-defteri-murathan-mungan-kitap_04.html

    YanıtlaSil
  6. Ben de bugün sitemde yazarın Görünmeyen adlı romanını paylaştım . Bunu da okumak istiyorum .
    Tanıtımın için teşekkürler , sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. İlk kısımlar hariç sıkılmadan okudum ben :) Bu aralar kitap bulmakta zorlanıyorum tavsiyesi olan var mıdır arkadaşlar ?

    YanıtlaSil
  8. Bloglar Listesi üyesi olduğunuz için, Blog Rehber tanıtım sayfanızı hazırladık.
    Lütfen bir göz atarak; a) değişiklik isteklerinizi b) bulunduğu kategorisi yanlış ise c) olması gereken başka kategoriler var ise c) mevcut kategoriler uymuyor ise önerdiğiniz kategori adını bildirmeniz halinde talepleriniz yerine getirilecektir.

    Ayrıca:

    Bloglar Listesinde yer alan isimlerin bazıları, Blog Star Seçmelerinde önerilen blogların isimleri olduğundan ve listeye otomatik alındıklarından dolayı, şu soruyu da sormak gereği duyuyoruz:
    Listeden ve/ya tanıtım sayfalarından kaldırılma talebiniz var ise onu da bildirin lütfen.

    Tanıtım sayfanıza girmek için:
    link: http://blogmuhtar.tk/ veya http://mahallemizinsakinleri.blogspot.com/
    burada KİŞİSEL BLOGLAR bloglar sekmesinie girdiğinizde EDEBİYAT BLOGLARI sekmesine geçerseniz listede blog adınız bulacaksınız.
    Onaylarınızdan sonra, bu tanıtım sayfaları, ulaşım kolaylığı için, Bloglar listesine bağlanacaktır.

    Bu noktadan sonra kategorileri tekrar değiştirmek zor olacağından özellikle kategorileriniz konusunda bize bilgi vermenizi rica ederiz. Tekrarlıyorum: Eğer mevcut kategorilerden başka bir kategori olması gerekiryorsa bunu da bildirin yeni bir kategori açalım.
    Sayfa içeriğini, arzu ettiğiniz her zaman güncelleyebilir ve değiştirebilirsiniz..

    Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil