20 Mayıs 2012 Pazar

Kahperengi-Hande ALTAYLI

 

 

 

Kahperengi

Hande Altaylı
Kitap Hakkında:
Hayat engebeli olmaktan çıkıp engebenin kendisine dönüştüğünde…
Başladığınız yere dönebilmek için dünyayı dolaşmanız gerekir.



Aşka Şeytan Karışır ve Maraz adlı çok satan romanların yazarı Hande Altaylı’dan
yeni ve sarsıcı bir roman




Ege’nin küçük bir kasabasının çok yoksul bir mahallesinde başlar Narin’in hikâyesi.
Sevginin değil, mecburiyetin bir arada tuttuğu bir ailede büyüyen Narin ilk kez âşık olduğunda büyük bir hayal kırıklığı yaşayacak; hem ailesinden hem de bu aşktan kaçmak için eğitimini bahane ederek, gizlice İstanbul’a taşınacaktır. Büyük şehirde de zor günler beklemektedir genç kızı. Bir rastlantı sonucu tanıştığı Deniz, hem dostluğu hem de İstanbul’un renkli hayatını tanıtacaktır ona.
Yıllar geçer… Narin artık meslek sahibi, kendi ayaklarında üstünde duran ve Deniz’le birlikte renkli İstanbul hayatının tadını çıkaran bir kadın olmuştur. Ve karşısına yeniden o eski aşk çıkar. Yine imkânsız bir erkek olarak, başkasının sevgilisi olarak… Hem de…
Hande Altaylı tam bir metropol hikâyesi anlatıyor bize. Tabii küçük kasaba sıkıntısının izleri de var bu hikâyede… Geçmişten de gelse, o izler de seziliyor hikâyede. Ve büyük bir aşk var. Karşı konulmaya çalışılan, direnilen ama vazgeçilemeyen. Okuru kendine sımsıkı bağlayan, ustaca kurgulanmış, günümüze ait bir roman Kahperengi. Baharın yüzünü gösterdiği şu günlerde keyifle okumak için ideal bir seçim.
Yazar Hakkında
1971 yılında Edremit’te doğdu. Galatasaray Lisesi’ni bitirdi. Boğaziçi Üniversitesi’nde Uluslararası İlişkiler ve Siyaset Bilimi okudu. Çeşitli ajanslarda reklam yazarlığı yaptı. İlk romanı Aşka Şeytan Karışır (2006) yılın en çok satan kitapları arasında yer aldı. İkinci romanı Maraz 2009 yılında yayımlandı. Eserleri çeşitli dillere çevrildi.

doğankitap sitesinden alıntıdır.

Benim yorumum , elime aldığım andan itibaren keyifle okudum.Tanıtımında söylendiği gibi kendisine bağlayan,sürükleyici, bitirmeden rahat edemeyeceğiniz bir kitap.
Tavsiye ediyorum soran arkadaşlara ;)

12 yorum:

  1. Bende dün aldım bugün bitirdim kitabı gercekten keyifle okuduğum, cok tad aldığım bir kitapta..Kesinlikle herkese tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  2. Bende yazarın Aşka Şeytan Karışır kitabını okumuştum e nasıl bitirdiğimi bilmiyorum. Öyle akıcı bir dil ve konusu vardı ki, bir çırpıda kitap bitti.
    Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  3. Goncacım bu kitabı merak ettim, yazarı ilk defa duyuyorum ama denemek isterim, paylaştığın için teşekkürler, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Maraz isimli kitabını okumuştum daha önce, o da zevkle okuduğum bir kitaptı.

    YanıtlaSil
  5. Bu kitabı çok sevmiştim ben..Gerçekten çok etkilenmiştim :) Senin de okumana çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. ben bu mimi yeni yapmıştım , diğer bloğumda sayılır mı
      :) teşekkürler :)

      Sil
  7. ya okucaktım iyi demek ki iyiymiş.
    yazarın eğitimi de iyiymiş.
    :)

    YanıtlaSil
  8. tutunamayanlar türkiyede yazılmış en iyi roman.
    defalarca oku bence onu.
    :)
    selim ışık- bir ışık.
    mehmet ben-ol.
    :)
    bak bi de adalet ağaoğlu- bir düğün gecesi var.
    bukowski, amerikan yeraltı edebiyatı, amerika eleştirisi.
    türünde tek yazar.
    :)
    murat gülsoy ayfer tunç.
    atay ayfer gülsoy bak bunlar edebiyatçı, popüler yazar değiller. edebiyat başka popüler kitaplar başka sanırım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutunamayanları hala okumadığım için kızıyorum zaten kendime, en yakın zamanda okuyacağım.sırada bekleyen bahsettiğin yazarların kitapları var bende , teşekkür ederim önerilerine.

      Sil
  9. Aşka Şeytan Karışırı okumuştum.Bu kitap konusunda ise kararsızdım. Yeniden listeme girdi:)

    YanıtlaSil
  10. her okuyan beğeniyor bu kitabı, benim de mutlaka alıp okumam lazım, çoook merak ediyorum çok!

    YanıtlaSil