25 Mayıs 2012 Cuma

Ayfer TUNÇ - Taş Kağıt Makas



Ayfer Tunç sevdiğim yazarlardan, okunmayı bekleyen bir kaç kitap vardı , kızım bunu seçti.İrem'le kitap okumaya heveslenmesi açısından bir ritüelimiz var :) Hangimizin kitabı biterse ona kitap seçiyoruz kitaplıktan.
İrem'İn seçme nedeni belli, taş-kağıt-makas  oyununu çok oynarız :)

Kitap birbirinden güzel  dört hikayeden oluşuyor.

-Kaybetme Korkusu
Bu hikaye beni çok etkiledi.Kızımla yaşadığımız bir takım sorunlar vardı, büyüdükçe hem o hem biz bunları aşmaya çalışıyoruz.Bu hikayede de çok uçlarda yaşansa da bağımlılık sorununun nerelere varabileceği işleniyor.

-Taş Kağıt Makas
İki arkadaş var burada Çok detaya girmek istemiyorum.

-Fehime
Ahh Fehime ,,ahh Tahir ....

-Suzan Defter
Suzan Defter 'in yazım şekli ilginç, ben epey zorlandım doğru yolu bulana dek , anlatmayacağım tabii ki, okumuş olanlar beni anladı ;) okumayanlara kolay gelsin :)
Ya da sadece ben de oldu bu bilemem..

Keyifli okumalar..

13 yorum:

  1. Merak ettiğim bir kitabı tanıtmışsınız. Paylaşımınız için teşekkür ederim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. en sevdiğim yazarın en sevdiğim kitabıdır. nerde tunç yahut kitapları hakkında bir yazı görsem durup iki kelam etmek isterim. durmam, ederim de! yazarın evvel oteli'de çok güzeldir. aziz bey hadise'si de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aziz Bey Hadisesi de yakın zamanda okuyup beğendiğim bir kitabıdır :)diğerini okumadım ,demek ki o da okunacaklar listesine girmeli ;) teşekkürler değerli yorumunuz için:)

      Sil
  3. Ben de Ayfer Tunç'un Kapak Kızı'nı yeni okudum Gonca'cım, Suzan Defter'i çok duydum merak ediyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suzan Defter bu kitaptaki hikayelerden birisi, ama bu isimli bir de kitabı var sanırım.Kapak Kızı , tamamdır ;)

      Sil
  4. Suzan Defter'i ayrı bir kitap olarak okumuştum. Ayfer Tunç okumaktan, okuyanların yorumlarını incelemekten, herkese tavsiye etmekten zevk aldığım bir yazar:)
    Malum zevklerimiz de paralel gidiyor;)
    Hoşçakalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;) hoşgeldiniz , iyi ki geldiniz :)
      Ayfer Tunç geç tanıdığım çok sevdiğim bir yazar .

      Sil
  5. Yine Ayfer Tunç gördüm:)Acilen okumam gereken bir yazar.Tanıtım için teşekkürler.Kitabı seçme öykün çok eğlenceliymiş.Bende çok oynardım bu oyunu:)

    YanıtlaSil
  6. Ben de Suzan Defteri ayrıca bir kitap olarak okumuştum.İlk başta hakikaten zorlanmıştım ama sonra doğru yolu buldum :)
    Taş Kağıt Makas da okumak istediklerim arasında :)

    YanıtlaSil
  7. Merak ettiğim kitaplardan birisiydi, sizin yazınızı okuduktan sonra merakım daha da depreşti doğrusu. Paylaşım için teşekkürler...

    Yolunuz düşerse bana da beklerim...

    YanıtlaSil
  8. yeşil peri gecesi geçen yılın en iyi romanıydı.
    kapak kızı ve bir maninizi okudum.
    zor demişsin ama suzanı da bunu da okucam.
    :)

    YanıtlaSil
  9. çok keyifli bir yazar ve harika yazar:)

    YanıtlaSil