11 Temmuz 2012 Çarşamba

Kundakçı-Chris CLEAVE




Arka Kapak

SÜRÜKLEYİCİ KURGUSUYLA VE SÜRPRİZLERİYLE 2010'A DAMGASINI VURAN KÜÇÜK ARI'nın yazarından ULUSLARARASI BESTSELLER

Aptal değilsiniz.
Kusursuz anne diye bir şey olmadığını biliyorsunuz.
Diğer pek çok kitap size olduğunu söyleyecektir ama bu kitap size yalan söylemeyecek.
Zayıftım ve ihanet ettim ve cezalandırıldım ama Tanrım bütün bunlar sırasında çocuğumu sevdim.
Sevgi hiçbir zaman yıkılmamak ve size yaptıkları şeylerden daha güçlü olduğunuz anlamına gelir. Bunun doğru olduğunu biliyorum; çünkü yangını yaşadım ve ben sevginin hayatta kalabildiğinin kanıtıyım.
Kusursuz bir anne değilim ama size kusursuz gerçeği anlatacağım çünkü burada siz ve ben konuşuyoruz.
Bu benim hikâyem.

"Büyüleyici."
-The Economist

"Harikulade."
-Daily Telegraph

"Hayran olmamak ve duygulanmamak imkânsız."
-Guardian

"Çarpıcı"
-New York Times

"Chris Cleave dehşet verici bir zeminde, etkileyici ve güzel sahneler yaratma becerisine sahip. Elimden bırakamadım, altüst edici, kışkırtıcı ve iyi yazılmış."
-Observer


Kundakçı, uzun zamandır kitaplığımda bekliyordu.Okunması kolaydı, çünki ağızdan çıktığı gibi yazılmıştı ve sürükleyici bir gerilime sahipti .
Kitap , eşi ve oğlunu terörist bir saldırıda  kaybeden annenin Usame Bin Ladin'e yazdığı mektuptan oluşuyor. Bir kadın tek başına kalıyor, yaşamak istemiyor, bir yandan hayata tutunuyor ..Yaşadıkları hiç kolay değil, kitap zaten gerilimlerle başlıyor eşinin mesleği , ekonomik durumlar v.s. 
Kayıpların ardından hem kadının psikolojisi bozulmuştur hem de çevresindeki insanların aslında pek de normal olmadıkları gözlenmektedir.
Ben  tüm bu çarpıklıklar içinde hem annenin duygularını hem de Jasper ve Petra'nın yaşadığı bunalımların çözümlemelerini çok iyi yansıttığını düşünüyorum yazarın.Bu kısmını sevdim.



keyifli okumalar..

5 yorum:

  1. küçük arı'yı çok beğenmiştim.
    eminim ki bu da güzeldir,listeme ekleyeyim :) teşekkürlerr

    http://kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bende okumuştum çok beğenmiştim filmide varmış onuda izlicem

    YanıtlaSil
  3. Küçük Arı'yı okuduktan sonra benim de dikkatimi çekmişti Kundakçı ama henüz okuma fırsatım olmadı..
    Beğendiyseniz ekleyeyim listeme :)
    Hoşçakalın....

    YanıtlaSil
  4. kitabı beğendim filmini duymamıştım :)

    YanıtlaSil
  5. küçük arıyı çok beğenmiştim buda alınacaklar listemde :)

    YanıtlaSil