9 Temmuz 2012 Pazartesi

EREBOS - U.POZNANSKI

Arka Kapak

Bu bir oyun,
Seni izliyor,
Seninle konuşuyor,
Ödüller dağıtıyor,
Seni test ediyor,
Tehditler savuruyor,
Onun tek bir amacı var:
Seninle oyun oynamak istiyor.

OYUNCULARIYLA OYNAYAN BİR OYUN!

BU OYUNU OYNAYACAK KADAR CESUR MUSUNUZ?

AKLINIZI SÜREKLİ MEŞGUL EDECEK, ETKİSİNDEN GÜNLERCE KURTULAMAYACAĞINIZ VE SİZE BAŞTAN SONA TIRNAKLARINIZI YEDİRTECEK KADAR SIRADIŞI, GİZEMLİ, HEYECAN VE GERİLİM YÜKLÜ BİR ROMAN ARIYORSANIZ EREBOS TAM SİZE GÖRE…


Kitapla beni tanıştıran blog arkadaşım kitapcumhuriyetim 'e teşekkür ediyorum öncelikle.


Elimden düşmeyen bir macera oldu benim için de. Gerçek dünya ile sanal dünya içiçe geçti, zaman zaman ben de  Erebos oynuyor gibi  bir sonraki görevi, adımı merak eder oldum.Sanal dünyada online bir oyun oynamıştım geçen yıllarda Ogame belki bilenler vardır.O günler aklıma geldi sıkça.
Kurgusu da iyi , güzel, heyecan dolu bir maceraya yelken açmak istiyorsanız buyrun Erebos'a :)

2 yorum:

  1. Online oyun oynamış olanların mutlaka seveceği bir macera kitabı. Ben de zevkle okumuştum.

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim.Beğenmene çok sevindim.Muazzam bir kitapdı...

    YanıtlaSil