1 Mart 2013 Cuma

Harlan COBEN - Büyük Vuruş


Arka Kapak :

Büyüleyici... Eğlenceli! Los Angeles Times

"Büyük Vuruş, okuyucuyu tepeden tırnağa etkisi altına alacak... Sır düğümü çözülene dek kitabı elinizden bırakamayacaksınız. "
-New York Times
Amerika Açık Tenis Turnuvası sarsıcı bir cinayete tanıklık etmiştir.
Eski profesyonel tenisçilerden Valerie Simpson öldürülmüştür.
Ancak bu cinayetin ardında, birçok ismin büyük roller oynadığı,
karmakarışık ve esrarengiz bir senaryo gizlidir. Cinayet
basit ırkçı bir yaklaşımın ya da küçük bir hırsızlığın ürünü müdür?
Yoksa işin içinde çok daha karmaşık bir takım ilişkiler mi mevcuttur?
Araştırmalar tüm hızıyla sürmektedir ve nihayetinde erişilen sonuç ise,
aslında hiç kimsenin kolayca tahmin edemeyeceği kadar çetrefilli ve ironiktir.

Hiçbir şey göründüğü gibi değildir.
"Espritüel diyaloglar, son derece akıcı bir anlatım ve işin içinden çıkamayacağınız bir cinayet. Coben, olağanüstü yeteneğini bir kez daha gözler önüne seriyor."
-ArmchairDetective
"Dâhiyane bir kurguyla hazırlanmış… Spor menajeri Myron Bolitar ve dengesiz yardımcısı Win, gizemli romanlarda yer alabilecek en ilginç ve ilgi çekici karakterlerden. Bu kitap beni son sayfasına dek peşinden sürükledi."
Los Angeles Times Book Review
"Coben tam bir laf cambazı… En can sıkıcı durumları bile eğlenceli bir dille anlatmayı başarıyor. Şiddetle tavsiye edilir!"
Publishers Weekly
 
Kitabın Konusu :

Başarılı bir tenis oyuncusu olan Simpsonın ölümünün ardında büyük sırlar gizlidir. İlk bakışta anlaşılamayan, ancak detaylara inildiğinde küçük ipuçlarını toplayarak açığa çıkabilecek türden bir muammaya dahil olmamak,söz konusu Myron Bolitar ise tek kelimeyle imkansızdır.


Yorumum ;
Harlan Coben yeni tanıştığım yazarlardan .Bu okuduğum 3.kitabıydı, Orman ve Asla Vazgeçme beğendiğim kitaplardı.
Büyük Vuruş 'u da beğendim aslında kısa süre içinde okuyup bitirdim çünki çok sürükleyici idi.Ama içime sinmeyen şeyler de var, kurgu güzel,  olayları tahmin edip çözmem çok erken oldu bana göre , daha anlaşılmaz olsa süper olurdu.Bİr de giriş kısmı, evet okumaya başladım ilk  sayfalar mücadele etmesem bırakabilirdim kitabı.Kim kimdir, isimler, yer ,zaman hep karıştı ..iyi bir başlangıç sayılmaz bana göre.

Gerilim yok ama macera okuyalım derseniz buyrun ;) keyifli okumalar dilerim :)

6 yorum:

  1. Hiç tanımadığım bir yazar..Gerilim türü bana uymuyor...Ama madem bunda gerilim yok okuyabilirim,üstlik de eğlenceli...

    Keyifli okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben gerilim ,macera ,polisiye okumayı da çok seviyorum.
      Bu da işte diğer kitabı beklerken arada okuduğum bir macera idi :)

      Sil
  2. Yaa ben de elimdekileri hafifletince okuyayım bari :)

    YanıtlaSil
  3. Beklentilerimin altında bir kitaptı, coben daha iyisini yapabilecekken bununla yetinmiş.

    YanıtlaSil
  4. Bu kitabını okumadım ama yazarı çok beğeniyorum.Tanıtım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. yazarı ben de beğeniyorum ama ,bahar006 arkadaşın dediği gibi, beklentilerin altındaydı bu kitap..

    YanıtlaSil