17 Şubat 2012 Cuma

uzun bir aranın ardından




Uzunca bir ara vermişim blog yazılarıma , neyse bugün buradayım .Paylaşılacak çok şey var güne dair, geleceğe dair.Kar yağışı bekleniyordu "  İzmir de bile "  ile başlayan cümleler yarım kaldı , hava açık , güneş bile gösteriyor yüzünü bazen ..
Dün akşam Muhabbet Kralı'nın konukları kadın blog yazarları idi, keyifli bir sohbetti , İzmir'den telefon bağlantısı ile katılan bir  izleyicinin önerisi daha da güzeldi ; yeni yazarları da konuk etmelisiniz, onlar da seslerini duyurmalılar dedi .Okan Bayulgen de bu öneriye teşekkür etti ve içindekileri de döktü.
Agatha Christie  " Briç Masasında Cinayet " kitbının sonlarına gelmiştim, bir yandan onu da heyecanla okudum , olay çözüldü rahat bir uyku çektim.
Diğer yandan okuduğum Yağmur Akşamları 'na devam ediyorum , Selim İleri 'nin öykülerinde içimi sızlatan, mideme kramp sokan bir yan var, kötü birşey değil aksine aşık olduğunuzda tariflenen bir mide krampı vardır ya buna benzer bir his yaşıyorum ..
Diziler tüm akşamlarımı doldurdu , şikayetçi değilim ama bir de eşime sormak gerek :) Bu akşam ailece yalan dünya izliyoruz .. Gülse Birsel  hayatımıza yeni bir renk katmayı başardı şu sıra...
İrem ile dolu dolu bir haftasonu geçirmenin heyecanı ile bu arada tabii reiki ödevlerimi de sevgi ile yaptığımı da satırlarıma sığdırıp şimdilik bu kadar diyorum ..
O kadar açım ki yazmaya her an geri gelebilirim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder