19 Şubat 2012 Pazar

bir pazar

Güne güzel bir kahvaltı ile başlamak ..işte pazar keyfi diye buna denir ;) kahvaltı sonrası aldığım doping ile çamaşır,ütü,yemek,evi toparlama işlerine kendimi adamak üzere güç topluyorum şu an.İrem coğrafya atlası elinde Türkiye ve dünya keşfinde :)
İşlerimi çok çabuk halledip biraz da film ve dergi keyfi yapmak istiyorum.,
Arkadaşım Ayşe için kitap seçimi yapacağım kitaplıktan ,günün en zevkli işi ;) ellerim kitaplarda kokusunu içime çekip ohhhh araya bir de kek kokusu karştırırım :))





keyifli  bir pazar olsun dilerim.

8 yorum:

  1. burdan senin yazdıklarını okumak seni tanıyor olmak beni değişik ve güzel hisettirdi hep böle ol:)

    YanıtlaSil
  2. canım Selcan'ım seni tanıyor olmaktan çok mutluyum ben de canımsın :)

    YanıtlaSil
  3. esin nerdesin sen bakalım :)

    YanıtlaSil
  4. benim gibi kitapları ve okumayı seven insanlarla tanışmak çok güzel... kitaplığınızda güzel

    YanıtlaSil
  5. yağmurun dünyası hoşgeldiniz, ben de okumayı seven arkadaşlarımla paylaşımlarımı arttırmaktan çok mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
  6. kitaplığına ve kitaplarına bayıldım kitapları görünce böyle yiyesim geliyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ben de bayılıyorum kitap ailesine :))

      Sil