28 Şubat 2012 Salı

Soğuk bir İzmir sabahından günaydın.

Soğuk, çok soğuk..ben üşüyorum , üşümelerim hiç bitmedi bu kış.Cemre düşmüştü hani , bahar gelecekti ? bu yıl Cemre yanlış adreslere mi düştü acaba, toprak-su-hava yerine tahta mesela ?
Tamam şubattayız tam kışın ortasında , ama İzmir  'de alışık değiliz bunca üşümeye ..
Bahar gelemedi , doğa canlanamadı , içim de durgun, yapacağım işleri hep erteliyorum.Kitaplarım elimde yarım, işleri şöyle bir kalkışıp bitiremiyorum, izlemek istediğim filmler var adını unuttuğum..
Bu yarım yaşamak , unutkanlık,ertelemelerden kurtulup silkelenmek istiyorum ..
Cemreye haber salınsın, tez zamanda bana uğrasın..

İyi bir gün olsun.

Blog sayfamda çok yakında,  her güne bir yazar ve okuduğum kitapları diye düşündüm.Sonra da okuduğum kitaplardan mı yola çıksam dedim yazarı ve aldığı yorumları yazsam ?? bilemedim şimdi..

Neyse  kendimi tamamlamaya başladığımda bu konu netleşir nasılsa.

15 yorum:

  1. zamanla tarzın oturacaktır, emin ol; ben de her gün yazı girmeye programlamıştım kendimi, ama plana her zaman uyulamıyor maalesef... sen yine iyisin İzmir'de, şimdi Ankara'da tipi var, ya biz ne yapalım :((( sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler ve sevgiler ,biliyorum şikayet etmemem lazım hava konusunda şimdi de güneş açıyor işte :)
    blog yazıları konusunda da bir düzene oturacak yakında diye umuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de soğuktan kıştan sıkıldım artık. Güneşe hasret kaldım:( Mart ayını düşündükçe içim daha da sıkılıyor, yaz gelsin artık.
    Sizden bir ricam var şu kelime doğrulama işini kaldırsanız, çok zor oluyor yorum yazmak, onun yerine yorum onayını etkinleştirebilirsiniz.
    Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum denetlemeyi etkin hale getirdim, harfle doğrulamayı ben de sevmiyorum demek burada çıkıyormuş, hatırlatmanız iyi oldu şimdi düzelmiştir umarım.Olmadıysa bir yolunu bulacağım ;)

      Sil
  4. Az kaldı Gonca. Yakında piknik günleri başlar.

    YanıtlaSil
  5. Özledik sıcakları tabi ama bu havalar da güzel beya :)))
    Blogunda yapmak istediklerin zamanla oturuyor Goca. Tecrübe ile sabittir. :)))
    Okumalıi keyifli haftalar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Gülşah , ve hoşgeldin ,zaman ve biraz araştırma gerekiyor , eski arayüzde kalmış bu kelime doğrulama butonu, buldum :)

      Sil
  6. öyle demeyin ama doya doya yaşamak kışı çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii her mevsimin güzelliği ayrı , kışa doyduk sanırım :))

      Sil
  7. BEN GELDİM TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM
    ANTALYADA ÇOK SOĞUK
    :)
    MUHABBETLE KAL.

    YanıtlaSil
  8. belki cemre ve birgün yazılarımı okumuşsunuzdur.
    tesadüf olmuş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğunuzu dün izlemeye almış ve çok beğenmiştim :) bahsettiğiniz yazıları da okudum şimdi .. hayat ortak paylaşımlarla güzel ;)

      Sil