24 Şubat 2012 Cuma

bugün cuma

Cuma günlerini çok seviyorum , herkes gibi, özellikle akşamlarını . Ertesi gün kursumuz olsa da cuma akşamları istediğimiz saatte yatıyoruz ve tam ev keyfi yapıyoruz.Ailece izlenen Yalan Dünya 'nın yanında sohbetlerimiz, atıştırmalıklarımız eksik olmuyor.
Ancak dün yeniden başlattığım diyet programım sebebi ile öyle her gördüğümden yiyemem artık.Meyve neyime yetmiyor ki ;)
Haftasonları ise kursumuzun ardından yapılan programlarla dolu dolu geçiyor. İrem bugün ödevlerini bitirirse daha da rahat geziyoruz.
Çevremde herkes kıştan sıkılmış, baharın gelmesini bekliyor , biz de sıkıldık artık bahar ardından yaz gelsin istiyoruz.
Cumartesi günü Konak Kızlarağası Hanı 'nda  anlamlı ,değerli taşları görüp belki de uygun olanlarından seçme planımız var.Esin,Selcan,Melis ve ben, İrem'i de götüreceğim . Kahvesi meşhurdur bilmeyenler için söylemeliyim, ayrıca sahafları araştıracağım o bölgedeki. Yarın ki program bu yönde.Pazar günü havanın durumuna bağlı olarak gezeriz, çiçekler açsın ve biz uçuç böceklerini arayalım otların arasında istiyorum .
Herkese iyi haftasonları dilerim.

4 yorum:

  1. Biz de bahar gelsin istiyoruz artık. Bu yıl kış için yapılması gereken her şeyi yaptı. Yağdı esti gürledi, tamam artık gidebilir.

    Anlamlamlarına göre taş seçmeye bayılırım. Geçen kızıma karnelyan seçtik.Gerginliğ alıp rahatlatıyormuş.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfanızda gördüm çok beğendim seçimlerinizi , içlerinde sadece karnelyanın anlamını bilmiyordum, öğrenmiş de oldum çok teşekkürler :)
      kış konusuna gelince İzmir'e bile kar yağdığına göre olmuştur , tamamdır diyebiliriz, sevgiler ..

      Sil
  2. Ben de baharı heyecanla bekliyorum. Umarım ben de bu programa dahilimdir:)

    YanıtlaSil