24 Şubat 2012 Cuma

bir film..

Dün akşam bu filmi izledik, beğendik..




Zor Tercih (The End of The Affair)


Sarah Miles, kocası Çavuş Henry tarafından verilen bir partide yazar Maurice Bendrix'e aşık olur. İkili kısa bir süre içinde kendilerini yasak bir ilişkinin cinsel cazibesine kaptırırlar. Londra'nın bombalandığı günlerde Bendrix'in evine isabet eden bir bomba çifti yatakta yakalar. Bendrix ölümden döner. Sarah sevgilisine haber vermeksizin, ilişkisine sürpriz bir şekilde son verir. Bendrix artık terk edilmiş biridir. İki yıl sonra, 1946 yılında, yağmurlu bir günde Bendrix tesadüfen Henry ile karşılaşır. Bendrix, Sarah'a olan aşkını hatırlar ve yeniden ona dönmenin yollarını arar. Bir süre sonra onun hayatına yeniden girmeye başarır. Aniden biten eski aşkı tekrar gündeme gelir. Ama bu sefer aşkının neden aniden bittiğini öğrenebilecektir.



2 yorum:

  1. Merhaba:)
    Önce kitap zannettim:)
    Keşke elimde olsa okusam dedim :)
    Not aldım, okunacaklar
    listesine ...
    Sonra film olduğunu fark ettim, ne yapayım blogta bol bol kitap olunca :))
    Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) ben de kitap gördüm mü kalırım orda , hoşgeldiniz :)

      Sil