15 Mart 2012 Perşembe

Psikolojik MİM , benim için bir ilk..



İlk kez mimlenmiş biri olarak heyecanla cevapladım .Deeptone arkadaşım mimlemiş  , işte sorular ; 


1. Kendini seviyor musun?
     Seviyorum , sevmeseydim değer yargılarım oluşmazdı.

2. Yapmaktan hoşlandığın şeyler?
Kızımla anne-kız sohbetleri  , kitap  okumak, sevdiklerime yemek yapmak , plan yapmak ve hayal kurmak.

3. Hedeflerin nelerdir?
    Kısa vadede yaşadığım anın tadını çıkartmak, uzun vadede mutluluk ve başarı .Bir de iyi bir anne olmak sanırım.

4. Nefret ettiğin şeyler?
    Yalan ve haksızlıktan nefret ederim.

5. İlham aldığın kişiler?
    Kadın olarak annem ,bir de çevremde etkin öğretici konumundaki güzel konuşabilen insanlar .

6. Favori şarkıların, filmlerin, kitapların nelerdir?
   Şarkı değil de mesela  Kitaro ,Bon Jovi, Dire Strais ,Sezen Aksu ve şu sıra H.Sezai dinlemeyi seviyorum.Film olarak da Apocalypto , Yeşil Yol,Eşkıya ilk aklıma gelenler , kitaplar kitaplar kitaplar, o kadar zor ki seçmek , ilk anda Ayşe Kulin- Nefes Nefese, Grangé –Siyah Kan ,Stephenie   Meyer – Göçebe ,Cemal Süreya-şiirleri  diyorum .

7. Birisinin yazdığı ölüm notunu bulmuş olsaydın ne yapardın? Ölmeden önce yazdığı. Bir deftere de yazmış olabilir kendi adını ve notunu.
Çok zor bir durum, kendimi kaybetmekten korkarım bu durumda..ve ne yaparım  o kişinin sesini anımsamaya çalışırım nedense ..

8. Kendini tek bir cümleyle anlatabilir misin?
    Hayatın sadece nefes alıp vermekten ibaret olmadığına  ,sevmek ve sevilmenin, paylaşımların    önemine inanmış ,öğreneceği çok şey olduğunu düşünen biriyim.Anneyim.

teşekkürler :)

şimdi benim de birkaç isim seçmem gerekiyor , Nehir İda, maviumut , Mustafa Keskin ve Eren mimledim sizi..

4 yorum:

  1. Tamamdır canım en kısa zamanda:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Gonca, sorular gerçekten ilginç, blog arkadaşlarımı daha iyi tanımak için güzel:) beni mimlediğin için teşekkür ederim, en kısa zamanda cevaplayacağım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. hemen cewaplıyorum cnm,teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. ne güzel sıcak ve insanca yanıtlar.
    :)

    YanıtlaSil