6 Mart 2012 Salı

hafta sonundan notlar..

Haftasonumuz o kadar hareketli geçti ki buraya yazmaya üşenmiştim .Ama paylaşmadan edemeyeceğim şeyler vardı.
Cuma akşamı Yalan Dünya izlendi maaile , kahkaha gürültü .. Cumartesi sabahı açılışımız vardı iş yerine geldik , dönüşte de İrem'in sınıf arkadaşı Sıla ve annesi ile ablası misafirimiz oldular.İrem heyecanlıydı hazırlıklarda bana yardımcı oldu.Milföy hamurlarını kesip bana hazırlaması ve telaşı izlenmeye değerdi. Odasını toparlamış bir de suyumu götüreyim dediğini duymuş anlamamıştım.Olay buymuş ;

kırk yıl düşünsem aklıma gelmez :)

Cumartesi  bol oyun bol sohbet ile gelip geçti, pazar sabahı İrem kurstayken ev işlerimi toparladım.Öğleden sonra  İMO (İnşaat Mühendisleri Odası) seçimlerine katıldık, eski dostlar, yıllardır görmediğim okul ve sınıf arkadaşlarımla görüşmek güzeldi.Çocuklar için  pek çok etkinlik düzenlenmiş olması orada çokça vakit geçirmemizi sağladı.
Can arkadaşım Özgül, eşi ve kızı Zeynep ile döndük eve, kızlar için defile , bizim için çay saati başladı ;)


Aralarındaki diyolog hoştu :
İ: Sen kiminle evlendin ?
Z: X kişi ile .. Sen?
İ: Y kişi ile,,
ve kek yemeye devam ettiler ,çocukluk..

Pazar akşamının vazgeçilmezi Umutsuz ev Kadınları  ardından Behzat Ç.ile son buldu dolu dolu tatil günleri..

3 yorum:

  1. I want to thank you for follow my blog.. and I come to your blog as
    soon as possible.best regards:)

    YanıtlaSil
  2. Yalan Dünya'da ki tüm karakterlere bayılıyoruz biz de ailece. Yalnız o herkese sevgilim diye hitap eden karakter gibi sevgilim deyince eşim gıcık oluyor:))
    Okuduğunuz kitap Klon bizim kitaplıkta da var ama okumadım. Büyük kızımn tarzıdır. Ben gerilim okurken fazla geriliyorum çünkü:))

    Sevgimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalan Dünya hepimize iyi geldi küçüğünden büyüğüne sanırım :)
      Klon güzel gidiyor , gerilim severim, gerilirim epey ama olsun.Kızınız okumadı ise Grangé ve Maxime Chattam isimlerini öneririm .İkisi de Fransız yazar ve tüm kitaplarını okudum müthişler :)
      Sevgiler ..

      Sil