22 Şubat 2012 Çarşamba

Ordan burdan, dizilerden , günden..



Saatler geçmek bilmiyor , bu akşam iş çıkışı arkadaşım Ayşe ile Alsancak’ta buluşacağız.Dün akşam ona kitap seçtim .Umarım beğenir, kendim okuyacak kadar heyecanlıyım .

Öyle Bir Geçer Zaman ki  dizisi için baydı artık diyorlar ama ben elimde bir kadeh şarap , arkadaşlarımla facebook ‘ta yazışarak keyifle izledim dün ki bölümünü.Mete ‘nin her bakışı anlamlı , her olayında ağlıyor buluyorum kendimi.Ali Kaptan da keza..

Bu akşam  iki dizi birden var takip ettiğim .Kuzey , Güney  ve Muhteşem Yüzyıl  .Aslında Muhteşem Yüzyıl’ı bu sezon izlemeye başladım , okuduğum Hürrem kitabıyla çok uyuşmadığı için ilgimi çekmemişti.Tarihle ve gerçeklerle hangisi uyuşuyor onu da net bilmiyorum gerçi.

Mehmet Günsur  ve Melisa Sözen  favori oyuncularımdır  , şimdi daha sıkı takipçisiyim dizinin.
Kuzey ,Güney’e gelirsek,  son birkaç bölümdür heyecan arttı, Sİmay ‘a herkes gıcık .Ama izleyeni de çok , bakalım neler olacak.Kıvanç Tatlıtuğ için fazla söze gerek yok, diğer oyuncular da çok iyi hele Zerrin Tekindor  diziyi izleme sebebimdir . 

5 yorum:

  1. Zerrin Tekindor için izleyen biri de benim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel :) Gülten hanımın tepkilerine bayılıyorum .

      Sil
  2. Bugün çok eğlen senin için çok güzel olsun:)
    ayrıca bende hastasıyım Zerrin Tekindor'un:)

    YanıtlaSil