23 Şubat 2012 Perşembe

Gündem'den kısa kısa...

Sabah ilk işim gazete haberlerine bakmak oluyor.İyi haberler görmek istiyorum ama  maalesef hayat hepimiz için aynı  adımlarla gitmiyor, aksilikler, yanlışlıklar,yalanlar , cinayetler, kötü siyaset , kötü aile v.s bunun sonu yok.
İlgimi çeken  , bu hayat yaşamaya değer dedirten haberler de oluyor tabii.Önce milliyeti sonra hürriyet ve yazarlar kısmını okuyorum diğer gazete başlıklarına da bakmadan geçmiyorum, vatan kitap özellikle uğrak yerim.
Sözü uzatmadan bugünden kısa kısa;

* Can Bonomo 'nun  Eurovision 'da yarışacağı şarkı belli oldu : Love Me Back
eleştirmenlerden iyi not almış, dinledim , hoş,eğlenceli, bir daha dinlemek isteyeceğim bir şarkı değil gibi , belki kulağımız alışır dinleriz.

* Adriana Lima Mavi Jeans'in yeni yüzü olmuş  , İstanbul'a geleceği için çok mutluymuş  , ah bir ben gidemedim uzun süredir İstanbul'a :)

*Hakan Şükür , ben sana ne desem, " abilerim bilir " dediğin siyaseti onlara bıraksaydın da sen futbolcuydun öyle kalsaydın ...

* ’Brit Awards’ ödül  töreninde, İngiliz şarkıcı    Adele , en iyi kadın şarkıcı ve yılın en iyi albümü ödüllerinin sahibi oldu.  Brit Müzik Ödülleri’nde ödül alan isimler şöyle:

En iyi kadın şarkıcı: Adele
En iyi albüm: Adele
En iyi erkek şarkıcı: Ed Sheeran
En iyi çıkış yapan İngiliz şarkıcı: Ed Sheeran
En iyi müzik grubu: Cold Play
En iyi uluslararası kadın şarkıcı: Rihanna
En iyi uluslararası erkek şarkıcı: Bruno Mars
En iyi uluslararası müzik grubu: Foo Fighters
En iyi uluslararası çıkış yapan şarkıcı: Lana Del Rey

*Ferzan Özpetek 'in " Sonra Ağlayacağım " film fragmanını izledim, Cem Yılmaz hayalet görüntüsü ile çok hoştu , bıyıklı hayalet :)





 

7 yorum:

  1. müzik dünyası hemen her sene bir yıldız parlatıyor.Bu sene ''Adele'' bu yıldız kesin.Ödülleri topluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müziğe ara verecek diye duydum, bunca ödül almışken ..

      Sil
  2. ödül alırken konuşmasını dinlememiştim pek abuklar yahu:)
    Bu arada merhaba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz :) hatta bu ödülü alırken manasız hareketler yapmış izlemedim de ..

      Sil
  3. Adele bu hep gariptir hareketleri:)) Neyse Gonca'cım güzel bilgiler sunmuşsun bize..

    YanıtlaSil