23 Şubat 2011 Çarşamba

Yağmur İzmir iş güç ..

Dün gece doğa tüm öfkesini İzmir'den çıkartıyor sandım .Gece yarısından sonra  kızım öksürüyor mu diye dinlerken duyduğum gümbürtüler , " tamam artık uyku zamanı hadi bakalım yum gözlerini öksürse duyarsın " şeklinde bir zılgıttı sanki..
Anne olmak farklı , hastalıklı hep derim. Çocuk bağımlı değil aslında bana yanlış biliyorlar ben ona bağımlıyım.Şu an bile düşünüyorum yağmur durmadan yağmakta , dün okuldan çıkış zor olmuş, su birikintilerinden ıslanarak servise yürümüşler.Şimdi damlayan her damla içime işliyor .Diyorum ya hastalıklı bir durum.
Okula gidişleri düzene sokamadık henüz.Annem de onunla birlikte okul yollarında .
Yağma yağmur güneşi özledim ben .
Güneş açacak herşey eskisi gibi olacak , tüm umudum bu .
Şimdi iş zamanı :)
sabah kahvesi,
öğle vakti kitap zamanı ,
kimbilir o ara güneş de açabilir ,
akşam  süprizleri olabilir İrem'in kimbilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder